lördag 31 oktober 2009

Övernaturlig.

Klarar jag detta, ska jag ta mig fan fira!! Hemtentan tar nästan livet av mig denna gången. Tidsbrist från början blev bara värre när jag insåg att barnen har novemberlov just den veckan, samtidigt som Dejan jobbar kväll. Detta innebär att jag är ensam med barnen under morgonen, har dem hemma hela dagarna, jag har dem själv på kvällen när Dejan jobbar. Jag har då bara chansen att sitta med tentan efter klockan 21 fram tills jag stupar. Helgen spenderar Dejan i London, vilket innebär att jag inte ens då kan sitta och skriva utan även då får sitta efter barnens läggdags. På måndag skall tentan vara inne och jag är så stressad över tidsbristen att jag vill gråta. Ingen förstår var det egentliga problemet ligger, så jag har slutat säga nåt.

Jag är så trött att jag känner mig illamående och svimfärdig, men ändå har jag inget val än att fortsätta jobba på tentan. Till detta, skall jag mitt i natten köra ner till Malmö och hem igen. Vill bara att det ska bli tisdag och fram tills dess vill jag sova. Klarar jag detta, ska jag kalla mig övernaturlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar