tisdag 13 oktober 2009

Idag var det vansinnigt kallt. Nu är det verkligen vinter runt hörnet. Brrr...

Vardagsrummet har blivit så fint!! Nya tv:n och nya tv-bänken är på plats och vi är verkligen supernöjda. Nu får vi samla på oss pengar igen innan lill-killens rum kan bli renoverat. Ny säng, målade väggar och en garderob skall dit.

I dag har Isac varit hemma, hostade i natt. Pigg som en mört under dagen, så det blir dagis i morgon eftermiddag. Tre timmar bara, när jag är på föreläsning. Sedan är jag ledig torsdag och fredag. Får se om jag hinner få nåt gjort den lilla tid jag är själv hemma. Dejan jobbar kväll och det blir inte tyst i huset, med man och lill-prins i huset och tyst måste jag ha... konstiga jag. Uppgifterna hopar sig, men nästa vecka har jag mer tid. Får komma i kapp då. Hemtenta och annat skall göras och det börjar brinna i knutarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar