måndag 24 augusti 2009

En vecka

Jaha, så har en vecka gått och jag har verkligen varit så duktig jag har kunnat. Jag har verkligen skött mig och ätit rätt. Denna veckan som kommer skall det läggas till träning i den mån det går. Jag är medveten om att det blir svårt när jag har Isac hemma och Dejan jobbar kväll. Då försvinner båda tillfällena till träning på dagen och det blir bara en liten stund efter lunchen som ens är möjlig. (Dejan sover på förmiddagen, och kvällen innebär att jag har barnen helt själv)Kanske jag kan gå en runda åtminstone och träna framför tv;n på kvällen. Nästa vecka blir helt annorlunda, då kommer mina dagar att fyllas med möjligheter till träning. Håltimmar och långa luncher kommer att göra det möjligt att träna vad jag vill och då Dejan jobbar dag, har jag möjlighet på kvällen med.

Dessa sju dagar resulterade i alla fall i 7 hg viktnedgång - just nu på 59 kg. 5kg kvar alltså.
Andra mått blir om tre veckor, hinner inte hända så mycket på 1 vecka. Om jag är nöjd? Hmm... nä, det är jag inte. Tant röd är på besök, så jag samlar vatten som en kamel - typiskt. Inte mycket att göra, dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar