söndag 2 augusti 2009

Bara mer att älska??

Usch och fy... Igår ställde jag mig på vågen och insåg att semestern gått hårt åt min kroppshydda... 59,9 kg. I och för sig på kvällen och efter maten, men jag var så nära att ta till lipen just i det ögonblicket. Jag som bara förra veckan insåg att jag faktiskt ville ha dessa semesterveckor utan viktkoll och utan dåligt samvete. Hur ska nu det gå till i fortsättningen, kan man undra. 17 augusti är semsterna slut för Dejan och barnen börjar skolan och då kommer man in i de vanliga rutnerna igen och det är tillbaka till veckohandel och matsedlar, motion och koll, men tills dess.... Får helt enkelt njuta i lagom mängder och ha liiite koll. Men visst känns det på kläderna och visst syns det att jag lever semesterns glada dagar... på gott och ont... Kankse få tänka som min älskling... "bara mer att älska", eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar