söndag 16 augusti 2009

Da´n före da´n

Jag ser fram emot det något enormt. Vet hur jag skall göra och kan det jag behöver om det. Det har funkat förr och det skall funka igen. 6 kilo skall bort och jag tar det i ett svep, inga "fria dagar" som jag gjort innan, eftersom jag helt enkelt inte klarar av att hantera det. Jag har ingen kontroll och inte styrkan att sluta efter bara "en godisbit" och jag vet om det. Fria lördagar blir lätt "fredag kväll OCH lördag är ok" till... "...men svärmor har lagat mat, klart jag mste äta efterrätt då också trots att det är onsdag.

Jag har talat om för alla det berör att jag skall gå ner i vikt och jag har slängt ut allt som skulle kunna fresta mig. Jag har en träningskompis och jag har en stegräknare. Träningskort på Nautilus också givetvis. Träningen har jag haft innan också, men den har legat på exteemt låg nivå nu under sommaren.... skäms vid tanken. Men vid midnatt så....

I morogn väger jag in och mäter mig, för att verkligen sätta press på mig själv ska jag skriva siffrorna här, och ser NÅN mig med nåt sött i näven, så slår mig... HÅRT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar