tisdag 1 september 2009

30 v/s 70

Nu börjar jag komma in i detta med kost och träning. Simmade 900 meter idag på morgonen och såg nu i kväll att jag gått 7000 steg OCKSÅ. Känns bra. Hoppas vågen är min vän på måndag eftersom den inte visade nån föändring alls i måndags. Men vecka två är vecka två. Vet inte varför, men vecka två är skittrist viktmässigt för alla. Som om kroppen vakat upp ur chocken och den stretar emot. På rent jävelskap. Än så länge abvänder jag de 30% av kläderna som passar... och sneglar drömmande mot de andra 70%.

I morgon skall jag börja dansa bugg igen. Det måste varit 5 år sedan sist och jag är nervös, men åh vad jag vill det nu. Blir alldeles varm och pirrig när jag tänker på det. Visst blir det bara varannan vecka, eftersom Dejan ju jobbar tvåskifr, men det är bättre än ingenting och ett pass på 90 minuter bugg är nog vad man tål åt gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar