onsdag 30 september 2009

Du visste...


Idag lämnade jag in hemtentan. Som jag har slitit med den. Bara för en vecka sedan satt jag och "Visste" att detta skulle jag inte klara, inte en chans att jag skulle greja det. Nu sitter jag här och vet att gruppexaminationen idag gick jättebra och att min hemtenta är klar. Vet inte om den blir godkänd, men det känns bra och jag har gjort mitt bästa.

Det slog mig att jag nu är inne på mitt tredje år på Högskolan. Jag är FÄRDIG med 4 terminer och 120 högskolepoäng!!! Helt sjukt egentligen ju!! Termin 5 har börjat bra och det är fortfarande lika roligt. Vilken tur jag har som har Thomas, min bror. Han visste jag skulle klara det och fick mig att söka till högskolan även om han fick tjata ett tag. Tack Thomas!! Love you, man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar