lördag 5 september 2009

Eufori

Nystarten på mitt nya, mer hälsosamma liv, fungerar bra. Jag räknar mina poäng enligt viktväktarna och jag tränar i den mån jag har möjlighet. Inget fusk och inga falska undanflykter. Att komma igång med buggen i onsdags var helt fantastiskt!! Sååååå roligt, men otroligt vad trött jag var efter 90 minuter. I och för sig inte non stop, vi hade paus i mitten ungefär och vi hade en del genomgångar.

Det är just genom buggen som jag finner en plats i mig själv där jag är helt nån annanstans. I en dans med en partner som verkligen kan föra och som är fast på handen är det några euforiska dansminuter amn upplever. Är man verkligen helt slut, orkar man ändå en dans till... och en dans till... och i bilen på vägen hem är man så trött och nöjd. 6000 steg tog jag på kursen och då skall man ju tänka att dessa steg har samma intensitet som i jogging.

Vågen visar mindre än sist och på måndag är det vägning och resultatskrivning igen. Puss och kram från en som nu kommit igång på allvar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar