tisdag 6 april 2010

Kom och gick...

Påsken kom och gick. Just nu sitter jag här igen, med skolarbete. Dejan jobbar kväll (igen) och jag försöker få undanplockat, undanskrivet och undangjort så jag kan koppla av framför tv;n sedan.

Thomas var här och det var jätteroligt att träffa honom. Släktmiddag hos mamma i fredags, lunch hos bästa Anita och sedan grill hos bästa Sissi och Doughlas på lördagen. Heldag med svägerskan och hennes familj + svärmor på söndagen och hos svärfar på måndagen. Påskäggen haglade och hela helgen var verkligen helt underbar. Och vila för min del... absolut vila... även om jag naturligtvis inte var still en sekund, men sovmorgnar fick vi.

Idag började skolan igen och det var skönt på ett sätt. Synd bara att jag inte är ledig med barnen nu när de har påsklov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar