onsdag 21 april 2010

Födelsedagar


Ja, april innehåller mest födelsedagar i släkten. Den 10;e Dejan år. Den 19;e fyllde min styvfar 60, jämnt och bra. Festen hölls i lördags. Idag fyller min käre far och min farmor år. Farmor har nu kommit upp i den hedersvärda åldern av 85 år och detta skall firas med pompa och står på lördag, med hela släkten. Ska verkligen bli roligt. I morgon fyller dessutom mamma år. Kära mamma. Hon som grät av glädje över en gåva från läkarmissionen vi gav henne.



Vi hoppas in i det sista att min kusin och hans familj hinner hem från Thailand, där de sitter fast på grund av askmolnet från den isländska vulkanen. För Håkans och Ninas del är det väl ingen fara, men för lille Olle är det inte så roligt. Tankarna är hos dem. Är de med oss på lördag när alla andra samlas, är ingen gladare än jag. Håll tummarna.


Än en gång vill jag tacka Linda för de underbara bakelserna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar