onsdag 14 april 2010

Fantastisk vårdag.


Lägger in en bild på Kent Mikael Gustavsson, eller som han kallar sig i Itaien Mikael Kenta. Han är min och Thomas syssling och tilsammans med hans lillasyster Malin lekte vi på somrarna i Askim där de bodde. Ja, han jobbar som modell, syns det??
Träningen har kommit igång på allvar och jag ÄLSKAR kicken den fysiska tröttheten ger. Att på kvällen verkligen vara trött på ett riktigt sätt och somna av rätt anledning och att sova gott och vakna och känna att det verkligen är ganska ok. (även om jag hellre hade legat kvar av den enkla anledningen att jag är morgontrött av naturen) Att i julas vara i så dålig form och så utsliten rent mentalt att jag inte orkade jogga alls utan fick gå mina rundor, till att nu utan problem kan jogga i 30 minuter av ett 60-minuters konditionspass och ÄLSKA det. Aptiten är bättre och jag är sugen på nyttigt, jag är töstig och sugen på vatten, jag är piggare, mer på G och mår såååååå mycket bättre. Är jag äntligen på väg tillbaka till mitt gamla jag??


Har till och med börjat höra mig för om möjlighet till träning på semesterresan. Haha...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar