söndag 26 juli 2009

Halmstad-Båstad-Halmstad

Telefonen ringer... en gång, två gånger, tre gånger.... och jag inser att jag är tvungen att gå upp. Hinner inte innan fjärde signalen och telefonsvararen går igång... Irriterad över att nån stör min nattsömn och att jag inte får sova EN ENDA HEL NATT... skit också... Hinner inte tänka längre än så, för jag ser att klockan är strax över 10.00... 10.03 för att vara exakt, men förutom telefonen som precis väckt mig är huset knäpp tyst, ingen annan är uppe förrän två sekunder senare, då även de blivit väckta av telefonen. Man inser ganska snabbt att man kommit i säng för sent några kvällar för mycket. Måste bli ändring.

Båstads marknad fick besök av familjen Bengtsson-Rancic idag och några andra... tusentals andra. Mycket att se på och mycket man ville köpt. Vi blev 5 påsar naturgodis, rostade mandlar och 2 smultonstänger rikare. Jodå, när semestern är över, ska jag ner i vikt och träna... förbereder mig för fullt, varje dag...

Mamma hade haft en lysande helg och var jätteglad. Mycket sålt och många som tittat. Besök gärna hennes hemsida här.

Det blev sedan en lugn kväll, hela familjen var trötta. Cinderella Man i sängen. Skönt att bara slappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar