söndag 27 december 2009

Slappedag


Vilken slöööööööö dag. Fick besök av min kusin från Stockholm och hans lilla familj. De är här till den 30;e och passade på att titta inom. Jätteroligt att träffa dem och lille Olle är bara heeeeelt underbar!!! Ett sånt charmtroll. Det blev fika och fotbollsmatch. Pappa, lillasyster och lillebror Kim tittade in lagom till matchen med.
Nu på kvällen gjorde Thomas färsk pasta och det stektes fläskfilé och sås till. GOTT!!! Nu får det bli struktur på maten känner jag. Mår inte toppen efter att ha ätit sinnessjukt för mycket under juldagarna. Då var julen avklarad och vi ser fram emot nyåret. Jag har under dagen bestämt att jag SKITER i min bokade tid på bibblan måndag och tisdag och håller ledigt med resten av familjen till den 4;e då alla skall tillbaka till sitt. Ledighet behövs.

1 kommentar:

  1. Hej Jenny!!!
    Har läst hela bloggen och även lagt den till mina favoriter.
    Kul med en "kändi" blogg
    Kram Marina med familj
    Passar även på att önska ett gott slut och ett gott nytt år!!

    SvaraRadera