måndag 29 mars 2010

Inför påsk.

Vår i luften och det är jätteskönt. Det ger ändå lite mer energi. Den energin hoppas jag kunna ta mig fram till sommaren. Fick sova 3 timmar i eftermiddags och det var helt underbart. En sån otrolig trötthet. Mer än vad jag trodde var möjligt, och nej jag är inte gravid... Det är i alla fall ett som är säkert.

En del tuffa saker kvar i skolan, men sommaren och en stunds vila hägrar och det är dit jag strävar. Fem dagars ledigt i påsk är också ett tillfälle att vila ut. Lillebror kommer hem också, och det känns verkligen helt underbart. Han är en av mina klippor i livet.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag tog mig friheten att skicka vidare en award till dig för det tyckte jag att du var värd. Och med det säga att du inspirerar mig :)

    http://minervacakes.blogg.se/2010/march/sunshine-award.html

    SvaraRadera